rama

ساخت وبلاگ

کسب و کارها به یک دفتر کار نیاز دارند و همانند یک ساختمان که مهم ترین لوازمش مصالح می باشد. یک دفتر کار نیز به لوازم اداری احتیاج مبرم دارد. این لوازم بخشی از آن ها است که شامل: صندلی کارمندی، میز کارمندی و نیم ست اداری می شوند.

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari pariii بازدید : 181 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1399 ساعت: 17:05

وای نه... بازم امتحان...! این کلمات را بارها و بارها، نه تنها از دانش آموزان بلکه از والدین آنان نیز شنیده ایم.کلماتی که باری از دلهره و نگرانی را حتی برای اطرافیان به همراه دارد. ولی چرا؟ نه تنها بچه‌های ضعیف و تنبل کلاس بلکه شاگردان خوب و زرنگ نیز این‌گونه‌اند.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari pariii بازدید : 191 تاريخ : پنجشنبه 2 بهمن 1399 ساعت: 17:01

با معرفی سه مورد دیگر از اپشن های ارائه شده توسط گروه آپشن کار در خدمت شما همراهان عزیز هستیم لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari pariii بازدید : 161 تاريخ : پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 12:01

کلمه استوک به لاتین به معنای کالاهای ذخیره شده در انبار می باشد اما در کشور ما به لپ تاپ ها و کیس های کارکرده و دست دوم، استوک می گویند. گاهی اوقات این دستگاهها مدت زمان زیادی هم کار نکرده اند و حتی گاهی به مدت چند ساعت کار کرد داشته اند، اما به دلیل اینکه از حالت آکبند بودن در آمده است و شرکت دیگر قادر نیست آن را به عنوان کالا ی دست اول به فرو ش برساند در دسته کالاهای استوک قرار می گیرند.

 

rama...
ما را در سایت rama دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : pari pariii بازدید : 171 تاريخ : دوشنبه 11 فروردين 1399 ساعت: 20:46